Trang tin tức sự kiện

Topic: development and management of Bat Trang Commercial Brand in the U.S. Market



Sign: LC485
Author: Nguyen Tien Dat

Major: Business Administration

Publishing year: 2009

Lecturer: Vu Phuong Thao

Research purposes:

The thesis introduced the basic theories of how to develop and manage commercial brands in the world market. Then it analyzed the challenges and causes that hindered the development and management of the commercial brand of Bat Trang Ceramic in the US market. The thesis conducted data survey and analysis and assessments to strengthen the commercial brand of Bat Trang Ceramic in the US market.



Tag:


Video
Đại học Troy (Troy University)
Tuyển sinh các chương trình liên kết
Thăm dò ý kiến
Bạn cần loại thông tin nào trên web này?

Đối tác
Công ty CP XNK Bình Tây (BITEX) Công ty CP Đầu tư IMG Ngân hàng TMCP Quân Đội (MB) Ngân hàng TMCP Đầu tư và PTVN (BIDV) Viện kế toán Công chứng Anh và xứ Wales
Ngân hàng Việt Nam Thịnh Vượng (VPBank)
Tổng công ty Hàng không Việt Nam
Ngân hàng TMCP Đại chúng Việt Nam
Tập đoàn Tân Á Đại Thành