Trang tin tức sự kiện

Establishment of Office of Communication and Brand Management

On 30th March 2017, the Rector of VNU University of Economics and Business signed the Decision No. 592/QD-DHKT on establishment of the Office of Communication and Brand Management from the Division of Communication of the University.


The function of the Office of Communication and Brand Management is to perform activities in website, communication and brand management of VNU University of Economics and Business. Head of the Office is responsible for setting up specific tasks and functions of the Office, submitting for Rector’s approval.

The Decision takes effect since the day of signing.


Thanh Tu

Tag:


Video
QC trái 1
Đại học Troy (Troy University)
Tuyển sinh các chương trình liên kết
Thăm dò ý kiến
Bạn cần loại thông tin nào trên web này?

Đối tác
Công ty CP XNK Bình Tây (BITEX) Công ty CP Đầu tư IMG Ngân hàng TMCP Quân Đội (MB) Ngân hàng TMCP Đầu tư và PTVN (BIDV) Viện kế toán Công chứng Anh và xứ Wales
Ngân hàng Việt Nam Thịnh Vượng (VPBank)
Tổng công ty Hàng không Việt Nam
Ngân hàng TMCP Đại chúng Việt Nam
Tập đoàn Tân Á Đại Thành